13 Ocak 2014 Pazartesi

Fifa 2014 Apk İndir - Full



Öncelikli olarak eski oyunlara çok benzemediğini söyleyebiliriz. Geçmiş oyunlarda kontrol sorunları ve benzeri vardı fakat bu oyunlarında geliştirme işlemini başarılı bir şekilde gerçekleştirebildiklerini söyleyebiliriz.


Oyunun bilgisayar versyonlarında da olduğu gibi ayrıca bölümler de (kick off vb.) var. Bu neden dolayısı ile oyun bayağı rağbet görmeye başladı.

Kurulum;


  1. Aşağıdaki "apk" dosyasını indirip kurun.
  2. Dataları bilgisayarınızda tek bir klasor haline getirin - birleştirin.
  3. Birleştirdiğiniz dosyayı "sdcart/Android/obb" içerisine atın.
  4. Çalıştırın.


İNDİRME LİNKLERİ


androyazar
Merhaba...
Ben Andro-Yazar. "9.Sınıf'"'a gidiyorum. Okuldan nefret ediyorum. Bir android coderim aynı zamanda. Tabi ki bu konuda acemiyim. Blog yazarlığı işini "1" yıldır yapıyorum. Çok da iyi olmasa da kendime grafiker diyebiliyorum. Bu blogun ilerleyeceğini de düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder